دانستن مردن است

اجتماعی -فرهنگی

دانستن مردن است

اجتماعی -فرهنگی

وقایع

من مرگ خویشتن را با دیواری درمیان نهادم

که صدای مرا

به جانب من باز پس نمی فرستادچرا که میبایست  تا

مرگ خویشتن را من نیز از خود نهان کنم.

 

احمد شاملو

تازمانی که ندانیم جه کارمیخواهیم بکنیم هر حرکتی بی معنی خواهد بود (این اصل را فراموش نکنیم )لازم نیست هدف شما از منظر دیگران امری ممکن باشد.اما حتما باید از منظر خودتان غیر ممکن نباشد.

.....آلیس بر سر دوراهی قرار گرفت وگفت :ممکن است به من بگویید از کدام راه باید بروم؟

گربه گفت :بستگی دارد کجا بخواهی بروی .آلیس گفت :نمیدانم.

گربه گفت:دراینصورت فرقی نمی کند.

"لوییس کارل .آلیس در سرزمین عجایب"

مردم سه گروه اند:

.. گروهی وقایع را میآفرینند

.. گروهی دیگر وقایع را نظاره میکنند

.. گروه سوم دایما در تلاشند که بفهمند بالاخره چه اتفاقی افتاد

"پاسکال"

اعتماد

وچشمانت راز آتش است .

وعشقت پیروزی آدمی است

هنگامی که به جنگ تقدیر میشتابد

     "احمد شاملو"

اعتماد. مادر موفقیت است . مهارت را بیشتر میکند  نیرو را زیادتر میکند وبه قدرت عمل

میافزاید.کاری که انجام می دهید حاصل عقاید شما  عزم واراده ی شما به خویش است .

توانا کسی است که به توانائی خویش اعتماد دارد .راههای موفقیت فقط  جلوی پای صاحبان

عزم وکسانی است که موانع را با لبخند استقبال میکنند .وهمان طور که امرسون میگوید:مردی

که با اراده برای رسیدن به یک ستاره با اسب میتازد احتمال موفقیتش بیشتر از کسی است که

برای رسیدن به منزل خویش با بیحالی در معبر تنگی میخزد.:

به پیروزی خود معتقد باشید واطمینان داشته باشید که خواستن توانستن است .

اگر ایمان پیدا کنید که خداوند پیوسته سعادت ما را طالب است پس از چه چیزی باید بترسید.

شما همانی هستید که فکر میکنید.(کلمنت استون)