دانستن مردن است

اجتماعی -فرهنگی

دانستن مردن است

اجتماعی -فرهنگی

معیار

چراغی در دست چراغی در دلم .

زنگار روحم را صیقل میزنم .

آئینه ای در برابر آینه ات می گذارم

تا با تو

           ابدیتی بسازم

؛احمد شاملو ؛

---------------------------------------------------------------------

موفقیتهای بزرگ در خانه مردمی را می زنند که معیارهای عالیتری برای خودشان ودیگران در نظر می گیرند ؛

مردمی که در جستجوی راههایی برای افزایش کارایی ؛بدست آوردن حداکثر نتیجه از حداقل هزینه وانجام کار

بیشتر با زحمت کمتر هستند . پیشرفتهای عالی نصیب افرادی خواهد شد که میگویند :

؛میتوانم بهتر از این عمل کنم ؛

شعار جنرال الکتریک این است : موفقیت مهمترین محصول ماست!

فلسفه ؛می توانم -بهتر-عمل-کنم؛ معجزه می کند. وقتی از خود می پرسید : چطور می توانم بهتر عمل کنم ؟

دکمه قدرت خلاق زده می شود و شیوه های بهتر برای انجام کارها خودشان را معرفی می کنند.

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم جمعه 17 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:03 ب.ظ http://bito-hargez.blogsky.com

موفق باشی

اواز ماه شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:06 ب.ظ http://avazemah.blogsky.com

سلام
مرسی اومدین
خیلی قشنگه...تولد من و شما توی این دنیای مجازی به فاصله ی چند ساعته...
شما فال نیک امروز منید...خوش اومدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد