دانستن مردن است

اجتماعی -فرهنگی

دانستن مردن است

اجتماعی -فرهنگی

صفر پیدایش

سلام

هرگز کسی چنین فجیع به کشتن خویش برنخواست که من به زندگی نشستم .

احمد شاملو

از  امروز من اینجا هستم و فعلا تصمیم دارم بمونم.

امیدوارم روزی برسد که دانستن خود زندگی  باشد.

من دوباره میام .!

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 4 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:09 ب.ظ http://malikhulia.blogsky.com

سلام ققنوس
ورودت را تبریک میگویم امیدوارم همیشه بدانی وبرای مابنویسی . به وبلاگ من هم یه سری بزن .

نازی جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام
اینکه از شاملو نوشتی یعنی روشنفکری.
داشتم نا امید می شدم که آدم حسابی هم هست.فکر کردم با انقلاب تموم شد. برات آرزوی موفقیت میکنم.مواظب خودت باش. ققنوس باید بمونه چون یکی بیشتر نیست.

ممنونم نازی جون
فقط ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد